October goals

image

Ik zag dit bij verschillende bloggers voorbij komen, en het leek me leuk om ook te doen; Mijn october goals!

♥ Nog minstens 3x foto’s maken. Het is nu zo mooi om de natuur te zien veranderen; en meestal is de lichtval nu ook pretty!
♥ 3x per week een post online zetten. Ik doe hard m’n best haha 🙂
♥ M’n everyday look uitbreiden. Ik draag nu alleen maar mascara en blush eigenlijk, en heel iets wit oogpotlood, dus een lichte oogschaduw mag daar wel bij.
♥ Elke dag vanaf nu een snapshot maken van mijn outfit; als dit lukt krijgen jullie hier natuurlijk een update van aan het einde van de maand!
♥ Meer met mijn haar doen. Een tijdje geleden had ik het echt alleen maar los, nu heb ik het een paar keer in een staart gehad met zo’n soort zilveren veer erom heen; komt nog wel een keer in een outfit post voorbij! Maar ik wil meer! 🙂

Nou, ik houd het even hierbij! Zoals jullie zien wil ik vooral dingen met mijn uiterlijk doen. De meeste mensen willen dat in de zomer; verschil moet er zijn he? Haha 🙂

Wat zijn jullie October goals?
Fijne maandag! ♥

5 comments

  1. Jessica from lifelikea · oktober 7, 2014

    Heel leuk maar je weet dat je oktober verkeerd hebt gespelt? Of deed je dat expres? Verder heel leuk.

    • manonvanbochove · oktober 7, 2014

      Haha, October is de engelse spelling, aangezien goals ook engels is 😉 Maar bedankt voor je opmerking!

      • Jessica from lifelikea · oktober 8, 2014

        Ik vond het en beetje gek vanwege dat je post Nederlands is vandaar 😀

      • manonvanbochove · oktober 8, 2014

        Haha ja, in theorie wel, maar ik houd wel van een beetje Engels en Nederlands door elkaar heen 😉 Dat vind je ook sowieso vaker terug op mijn blog!

  2. Pingback: 10 most read posts of 2014 | Blonde Notebook

Geef een reactie

