What makes me happy #8

image

Wauw, dat is lang geleden, een ‘What makes me happy’! Ik ben altijd weer bang dat het bijna exact hetzelfde is als de vorige haha. Ik typ deze artikelen altijd echt op het moment, om het zo spontaan mogelijk over te laten komen; nou, komtie dan! πŸ™‚

β™‘ Dieet. Even iets persoonlijks; ik ben er pas achter gekomen dat ik een ziekte heb, PDS, en daarvoor heb ik nu tijdelijk een onwijs streng dieet. Lactose, gluten, knoflook en ui, en nog erg veel meer mag niet meer. Maar wat me nu zo blij maakt, is dat het zo goed gaat! En ik heb onwijs veel respect voor mensen die ‘altijd’ glutenallergie en/of lactose intolerantie hebben! β™₯
β™‘ Het weer. Nee, het is niet lekker ofzo, maar het regent niet, het is zo koud dat ik herfstige dingen aankan, maar niet zo koud dat ik mn jas uitvries ’s ochtends πŸ˜‰
β™‘ Lange WhatsApp gesprekken tot ergens in de nacht. De volgende dag maakt me dat alleen ietsje minder blij πŸ˜‰
β™‘ Nieuwe statementketting, die snel in een OOTD online komt!
β™‘ Wiskunde snappen. Puur omdat ik zo’n drama ben met wiskunde πŸ˜‰
β™‘ Vrienden, haha. Die blijft.
β™‘ Hondje Boris, ook alweer denk ik. Dat beest groeit als een idioot! πŸ™‚
β™‘ Familieee. Mijn ouders waren afgelopen vrijdag 25 jaar getrouwd, en ik voel me gezegend dat ik ze nog steeds alle twee heb enzo.
β™‘ Glutenvrije pepernoten. Lekker, die dingen!
β™‘ Water. Stel je voor dat niemand had uitgevonden dat je water kon drinken! Hihi
β™‘ Series die weer beginnen, heerlijke verspilling van je tijd πŸ˜‰
β™‘ Beste vriendinnetje die 16 is geworden afgelopen zondag
β™‘ Me weer inschrijven voor een dag vrijwilligerswerk voor Dorcas met de voedselactie, vind ik mooi om te doen.
β™‘ Tekenen. Ik heb tekenen op school, en ik vind het zo lekker om met een kwast los te gaan haha πŸ˜‰
β™‘Β  Blij zijn. Nja, het maakt me blij om blij te zijn haha πŸ˜‰ Maar is toch waar, ik voel me goed, moooi πŸ™‚
β™‘ Spelt bagels bij Bagels&Beans!
β™‘ Artikelen inplannen, geeft zo’n fijn ontspannen gevoel πŸ™‚
Β 

Zo, dat is volgens mij de langste ooit! Waar worden jullie blij van de laatste tijd?

One comment

  1. shakeclouds · oktober 1, 2014

    nice πŸ™‚

Geef een reactie

