New in: Jas Only! ♥

Manon ging uit shoppen, toen zag ze een jas. Totaal niet haar smaak, maar ze paste hem toch aan. Toen bleek dat … Oke laat maar. Ben ik even blij dat jet nog geen december is 😉
Maar ik ging dus echt al een hele poos geleden shoppen, toen ik deze jas zag hangen. Ik was al eerder iets gaan passen wat me eigenlijk niks leek, maar om te proberen, namelijk dit spijkerjurkje, toen ik erachter kwam dat er een actie was: 2 artikelen voor €15,-! Nou, dat is toch wel leuk. Ik keek dus wat rond, en paste voor de grap deze jas. En ik vond hem onwijs leuk haha!

Zoals jullie kunnen zien is het een iets langer model, heel simpel, lichtbruin (hoe noem je dat?), en heeft hij een stukje leren mouwen. De mouwen hebben een soort grote ruit motief en een zilveren rits erin. Hij heeft een grote openvallende kraag, en is gevoerd.

image

image

image

image

De jas was ‘los’ officieel €70,- , en verkrijgbaar bij Only!

Succes vandaag weer!

3 comments

  1. Iris Imming · september 29, 2014

    Hele leuke jas! Staat je erg leuk!
    Liefs, Iris

  2. Pingback: Fall favourites TAG | Blonde Notebook

Geef een reactie

