Nieuw ‘hoesje’

De trouwe volgers hebben het vast al gezien; Blonde Notebook heeft een nieuw ‘uiterlijk’! Wat ik eerst had was natuurlijk echt gewoon niet professioneel, maar paste wel bij mij qua kleuren etc. Wat ik nu heb is ietsje strakker, maar toch nog losjes, en wat mij betreft erg geslaagd haha. Foto’s komen beter uit met deze kleur ook vind ik. Is het bij jullie mintgroen of meer grijzig? Bij mij thuis is de achtergrond namelijk op sommige computers grijs en op sommige dus mintgroen, haha. Ik ben benieuwd! Nu wil ik heel graag de inhoud van mijn blogposts ook gaan veranderen, zodat het echt een goed resultaat geeft. Wat voor soort artikelen zouden jullie (meer) willen zien? Ik zou het heel tof vinden als jullie een reactie achter laten! πŸ™‚

 

cropped-omslag1.jpg

The old bannerΒ 

screencap

The new EVERYTHING.Β 

 

Wat vinden jullie ervan? Tips en suggesties?Β 

 

All those screencaptures #1

4 comments

  1. CRVY · september 27, 2014

    wooow wat een verandering, super mooi!

    crvy.wordpress.com (opi giveaway)

  2. Ellemieke · september 28, 2014

    Heel mooi en overzichtelijk πŸ™‚

Geef een reactie

