All those screencaptures #1

Screencaptures kunnen maken vind ik een van de fijnste dingen van een smartphone. Ik doe het dan ook veel, onwijs veel. Haha, te veel gok ik. Van alle leuke dingen die ik tegen kom, of per ongeluk. Nu zat ik pas weer eens door m’n gallerij te scrollen, en kwam ik dat mapje tegen, en het leek me leuk om wat van die foto’s te delen!

image

Als eerste al een totaal onzinnige screencapture. Maar sowieso leuk om als tip aan jullie mee te geven; Jennie heeft een paar onwijs leuke achtergrondjes op haar website staan, onder andere deze; go check it out! 🙂

image

Partyy, Blondenotebook had pas 30 volgers op bloglovin’ bereikt 🙂 Met de 27 volgers op WordPress samen maakt dat toch een leuk aantal volgers, superleuk dat jullie me allemaal volgen! Die foto’s eronder zijn trouwens van mijn Instagram; mijn naam is @manonnnvb.

image

De onwijs mooie foto die ik tegen kwam toen ik naar foto’s voor mijn herfstartikel aan het zoeken was. Heb je dat artikel al gelezen? -> 8 favourites of autumn! ♥

image

Any Gossip Girl lovers in the house? Hoe cute is deze foto van Ed en Leighton? 100%! Sowieso is dit Instagram account leuk om te volgen als je fan bent van Gossip Girl. 🙂

image

Een van mijn eerste artikelen, De 10-1 TAG, die ik tegen kwam en naar een goede vriend stuurde; we hebben er hard om gelachen haha. Toch meen ik het nog steeds 😉

image

Hahaha, I agree, every saturday!

image

Hoe lekker ziet dit eruit? Serena poste dit op Instagram, hmm.

image

Over lekker gesproken! I want to make this so badly! Denise plaatste dit op, jawel, Instagram.

image

Heuu, food!  Lizzy poste deze salade, jum!

image

Armcandy van Modemusthaves! Ik wiiiil dat armbandje, ik houd van ananassen! (Dat woord,  ananassen,  ziet er echt heel vreemd uit. )

image

Annemerel plaatste een artikel over ananas bloemen. Are you kidding me, this is awesome! Haha, in dit artikel komen wel veel dingen terug 😉

image

En we eindigen met een foto van een bagel met carpaccio. Ja, eten haha. Maar dit is wel mijn all-time favourite bij Bagels en Beans, en hier ga ik zaterdag weer eten. Jaaaa! 🙂

Nu ik hier nog een keer doorheen scroll zie ik dat veel hetzelfde is; Instagram en eten, heel veel eten. Maar he, a girl’s got to love her food, right? 😉

Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden! Dus ik zou het tof vinden als jullie een reactie achter laten, met jullie mening! Dankjewel!

Liefs, Manon

Edit: om dit artikel te laten ‘keuren’ door een paar vriendinnen heb ik screencaptures van de hele zooi gemaakt haha. 🙂

One comment

  1. Pingback: Nieuw ‘hoesje’ | Blonde Notebook

Geef een reactie

