8 favourites of AUTUMN ♥

image

Haha, herinneren jullie je deze categorie nog? 8 favourites? Hij was een beeetje in een laatje gestopt, maar hier is hij weer. En dan wel met het origineelste onderwerp dat je nu kan bedenken, ahum, haha, de herfst!

Of ik nou echt fan ben van de herfst weet ik eigenlijk niet. Ik houd toch wel sowieso meer van zomer. Maar er zijn wel een paar dingen die echt heel erg mooi en leuk zijn aan de herfst; hier mijn 8 favorieten!

♡ Alle leuke laarsjes die te koop zijn!
Hoeveel ik ook van sandaaltjes en ballerina’s houd, een paar mooie bikerboots oid. is toch wel mijn favoriete schoeisel. Ik ben nog op zoek naar het perfecte paar, ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

♡  Winterfilms!
Hmm, ik kan me voorstellen dat dit een beetje raar klinkt. Maar ik heb een ‘theorie’ dat ik het kijken van films met winterse dingen erin absoluut belachelijk en verboden vind in de zomer. Winterse films vind ik meestal wel heel romantisch, als het een romantische film is dan haha, daarom heb ik wel weer zin in die films.

♡ De series die weer beginnen!
Nu we het toch over dingen kijken hebben, ik vind het leuke aan de herfst ook dat veel leuke series weer beginnen!

image

♡ De natuur!
De kleuren van de natuur, en dan bedoel ik vooral de bladeren natuurlijk, vind ik zo onwijs mooi! Zoals op die foto hierboven, dat is toch onwijs mooi?!

♡ Het eten!
Jaja, echt nederlands meisje hier. Maar ik houd van stampot! Boerenkool en hete bliksem enzo, heerlijk! En als je niet weet wat hete bliksem is, foei. Ga het opzoeken 🙂 

♡ Chocolademelk en pepernoten!
Zo lekker. Beetje slagroom erbij, hmm. En nee, pepernoten horen er eigenlijk nog helemaal niet te zijn en horen ook eigenlijk bij de winter (toch?), maar nu ze er toch zijn 😉

image

♡ Winterkleren!
Dikke truien, leggings, oversized vesten, beanies, handschoenen, do I have to say more?

♡  De lange avonden.
Dit klinkt waarschijnlijk een beetje raar, omdat in de zomer de avonden langer lijken, door het licht. Dat klopt, vind ik heerlijk, maar in de herfst/winter wordt het dus vroeg donker (drama, overigens) waardoor het al megalang avond lijkt voordat het tijd is om je bed in te duiken. En als het frisser is, slaap je meestal ook nog eens lekkerder!

Wat vinden jullie het fijnst aan de herfst?

Laatste blog: Snapshot diary 20/09 – Ikea, 90210 en selfies

5 comments

  1. Ellemieke · september 22, 2014

    Leuk geschreven! 🙂

  2. crvy · september 23, 2014

    Leuk! de herfst is mn favoriete seizoen hihi

  3. Pingback: All those screencaptures #1 | Blonde Notebook

Geef een reactie

