Snapshot diary 20/09 ~ Ikea, 90210, en selfies

image

Gister was ik van plan om een rustig dagje te houden. Beetje film kijken, wat lekkers eten, en gewoon hangen. Een dagje uitzieken, omdat ik drie dagen ziek ben geweest. Uiteindelijk deed ik veel meer dan dat ik dacht; lees het in mijn diary!

image

Mijn dag begon wel heel rustig. Lekker in m’n joggingbroek en pyamashirtje the voice kijken!

image

Voor de zekerheid even in m’n agenda kijken, nu nog leeg πŸ˜‰ – messy hair don’t care.

image

Kusje? – Ik ben weer opnieuw begonnen aan 90210, en ik vind het weer leuuuk! πŸ˜‰

image

Vinden jullie dit een leuk jurkje? Ik twijfel! – selfieee. Boris lijkt net heel oud haha, moeilijk kijkende hond over here ^

image

Needs for a car ride: water, oordopjes, en nu een manderijntje. – De net genoemde autorit was naar Ikeaaa.

image

Lifegoals, ik wil dit later oook! β™₯.β™₯

image

Die knuffels van Ikea zijn zo zacht! – Hoi. Happy me!

image

Patatjeees. – collecteren, vind ik positief om te doen πŸ™‚

De rest van de avond heb ik geen foto’s meer gemaakt, maar ik heb lekker op de bank gehangen, en weer 90210 gekeken!

Ik vond het wel leuk om dit te doen, wat vinden jullie hiervan? En normaal maak ik niet zoveel selfies hoor, hihi.

Fijn weekend! β™‘

Geef een reactie

