Wat ik het meeste mis aan de vakantie ☆

image

Kijk, vakantie is heerlijk, maar toch vind ik het altijd ook wel weer fijn om weer naar school te gaan, de gezelligheid, een ritme, mn vrienden etc. Maaar, er zijn altijd wel dingen die ik mis, hier een paar van die dingen:

♡ Uitslapen.  Ja duuuh.
♡ Er niet over na hoeven te denken wat je aan doet, omdat het gewoon niet uitmaakt hoe je erbij loopt 😉
♡ De zee
♡ Bruin zijn
♡ Een relaxter gevoel, ik denk dat de meeste van jullie dit wel herkennen?
♡ Broeken dragen. Ik mag geen broeken aan op school, zoals sommige van jullie wel weten, maar ik vind het heerlijk zitten!
♡ Uit eten gaan, dat is een soort traditie van ons (gezin) in de vakantie 🙂
♡ Overal zand hebben, in je haren, tussen je tenen, in de zakken van je kleren. Sommige mensen haten dat, ik vind het een heerlijk vakantiegevoel haha 😉
♡ Even in een andere omgeving zijn
♡ Wandelen over de duinen

En nog veeeel meer 🙂

Wat missen jullie het meeste aan vakantie?

Laatste blog: Kletsverhaaltje

2 comments

  1. Eline · september 20, 2014

    Leuk lijstje! Die eerste foto is ook heel erg mooii!
    xx Eline
    http://www.dreamlife.jouwweb.nl

Geef een reactie

