Update – Kletsverhaaltje

image

Hmpf. Ik heb lang niet meer geschreven. Dit is omdat ik bezig ben met iets nieuws, maar vooral omdat de oma van mijn beste vriendin is overleden. En dat had ook nogal veel impact op mij, dus sorry.

Maar ik dacht om maar eens lekker tegen jullie te kletsen. 🙂 Het gaat goed met mij! School is onwijs druk, maar zo gezellig! Ik ben alleen heel bang voor m’n toetsen, beginnen met een onvoldoende is een beetje jammer he 😉 Dat nieuwe waar ik het net over had is een dieet wat ik moet volgen, geen dieet om af te vallen hoor, meer een gezond iets. Alleen heel streng haha. Ik houd van het weer van de laatste tijd! Niet te warm, niet te koud, met een zonnetje! Wat vinden jullie van het weer? Ik heb zo’n zin om weer te gaan shoppen, al die fluffy vesten in de winkels 🙂 Alleen de kleuren zijn zo triest, heel veel donkere kleuren. Ik keek pas in mijn kast, en zag zo ongeveer alleen maar donker haha, zo van positieve kleuren enzo. 😉 Oh en wat ik ook heel leuk vind, is dat mijn haar groeit. In de tweede klas was mijn haar echt kort, en het was zo gruwelijk lelijk. En nu is het echt al lang dus 🙂 Haha, heeel raar verhaal dit 😉

Wat voor soort dingen zouden jullie willen zien op mijn blog? Ik loop een beetje vast 😉

En de belangrijkste vraag, hoe gaat het met jullie? 🙂

Geef een reactie

