Back to school, outfit #2

Dit soort outfits vind ik heel fijn om te dragen in de herfst. Aangezien wij geen broeken aanmogen op onze school, en het ergens nog te warm is voor laarsjes zijn leggings een uitkomst. En ja, soms is het gruwelijk lelijk, weet ik, maar dit vind ik nog wel leuk haha. De top vond ik pas geleden bij de Zeeman voor €5,-. Hij ziet er supermooi uit, en dan voor zo weinig geld, daar kan ik echt van genieten haha. 😉 Het vest lag ergens bij de H&M op een hele rare plek, en hij bleek van de kinderafdeling te zijn. Maar hij paste mij ook, was ik erg blij mee 😉

image

image

image

Top – Zeeman / Skirt & vest – H&M /  Necklace – Etos

Wat vinden jullie van de tweede outfit?

Geef een reactie

