Back to school, outfit #1

Vandaag was weer mijn eerste schooldag. Nu kan ik heel zielig gaan doen dat ik nog steeds vakantie wil, maar eigenlijk vond ik het wel weer leuk haha. Ik heb voor jullie drie outfits klaar staan, dit is de eerste, zoals jullie zien haha. Ik vind het voor school altijd wel lekker om een simpel jurkje te dragen. Het wordt steeds kouder, jammer is dat. Maar er wordt gezegd dat er een nazomer komt, hoophoop. šŸ™‚ Ik vond dit spijkerjurkje in de sale, en het mintgroen erbij vind ik heel leuk.

image

image

image

Jurkje – only / Statement necklace- Six /Ā  Oorbellen – Hema / All stars Converse

Wat vinden jullie van deze outfit?

Geef een reactie

