What makes me happy #7

Weer een nieuwe ‘What makes me happy’, in mijn laatste week van de vakantie. Er komen een paar bloggers in voor, vond ik wel leuk 🙂

♡ De filmpjes van Bethany Mota op YouTube. Ze is zo onwijs vrolijk in haar filmpjes, en daar word ik blij van.

♡ Alle leuke en originele back to school filmpjes! Natuurlijk, de meeste zijn DIY’s, outfits, hairstyles of make-up, maar ze zijn toch bijna allemaal weer anders!

♡ De zomer artikelen,  met al die gave foto’s,  bijvoorbeeld deze van Jennie of deze van Emily!

♡ Mensen die blij bliiven ondanks het slechte weer, dat vind ik zo leuk. Ik zat pas op de fiets, en het was superbewolkt enzo, en heel veel mensen keken heel moeilijk, zoals wij nederlanders dat kunnen, en toen zag ik een vrouw heel leuk lachen, en daar werd ik helemaal blij van!

♡ De Ice Bucket Challenge. En dan vooral dat er zoveel aandacht wordt gegeven aan ALS, en dat er geld wordt gedoneerd. Ik persoonlijk vond het mooier toen alleen celebs het deden, omdat zij over het algemeen veel geld hebben, en dus meteen ook flink veel kunnen doneren. Ik vind het nu eigenlijk vaak weer zoals die nominatie, een nat pak halen, van pas.. Bij veel mensen gaat het alleen maar over die emmer over je hoofd gooien, ik hoop dat de echte reden voor de Ice Bucket Challenge duidelijk blijft, en ik vind het ook altijd mooi wanneer er bij staat dat je kan doneren 🙂

♡ De ‘Thoughts lately’ van Anne. Onwijs leuk geschreven altijd!

♡ De foto’s en filmpjes van Sharon.Ik vond de laatste tijd dat ze al steeds mooiere lichtere foto’s maakte, en het blijft maar beter worden. Heel gaaf om te zien!

♡ Het groepje TP4Y, bij Hollands got talent. (klik) Wauw, wat kunnen zij dansen en zingen zeg! Ik moest wel even lachen om de naam, die ‘Too pretty for you’ betekent 😉

♡ Weer thuis zijn, en bijna van de fiets vallen van het lachen met mijn beste vriendinnetje ♡

♡ Al die leuke vakantieplannen voor deze laatste week van mijn vakantie, zo leuk!

Wat vinden jullie van de Ice Bucket Challenge? En vonden jullie dit leuk met de bloggers er in?

My summerbucketlist – Update

2 comments

  1. Anne - Gowk- · augustus 31, 2014

    wat leuk om te lezen wordt er zelf ook helemaal happy van!

Geef een reactie

