My summerbucketlist / Update

image

Well hi, long time no see!

De vakantie is al weer zo goed als afgelopen, helaas. Ik heb helaas nog maar 1 week te gaan! Volgende week spreek ik nog zoveel mogelijk af met vrienden, en dan is het alweer afgelopen. Het gaat altijd zo onwijs snel bij mij, is dat bij jullie ook zo? Ik heb dik 3 weken in Zeeland gezeten, wat zoals altijd heerlijk was. Helaas viel het weer wel een beetje tegen, maar dat hoorde ik zelfs van mensen uit het buitenland. Balen! Ik had jullie beloofd een update te plaatsen over mijn bucketlist, dus hier komtie:

β™‘ Sterren kijken – Dit is zeker gelukt! Zo fijn, ’s avonds tijdens een strandwandeling,Β  vanuit een bubbelbad, of gewoon zomaar. En als je dan omhoog kijkt zo’n heldere lucht met sterren! Ik kan daar echt van genieten, haha πŸ™‚

β™‘ Zonsondergang – Ook dat is gelukt. Daar ontkom je ook eigenlijk niet aan in de zomer als je vlakbij een strand oid op vakantie bent haha πŸ˜‰

β™‘ PJ’s kinda day – Ehm. Dit is slecht. Maar het is wel een keer gebeurd ja. En eigenlijk vind ik gewoon dat iedereen het een keer in de vakantie mag. Het was geen hele dag hoor, don’t worry.

β™‘ ShoppenGuilty pleasure. Ja, dit doe ik echt zo vaak. Ik koop niet altijd wat hoor, en als ik wat koop geef ik geen bakken met geld uit, maar ik vind het altijd wel leuk. Als meisje mag dat wel toch?

β™‘ Een wensballon oplaten – Nee, helaas niet. Ik wil wel proberen het komende week nog te doen!

β™‘ Heel veel naar het strand gaan – Met mooi weer wel uiteraard. Niet zoveel als de bedoeling was, maar toch wel veel.

β™‘ Een nieuw paar converse kopen – JA! EN IK VIND ZE ZO LEUK! Jullie hebben ze vast al wel voorbij zien komen in mijn laatste outfitpost, deze, mijn nieuwe witte all stars πŸ™‚

β™‘ Een picknick hebben – Mislukt.

β™‘ Zoveel mogelijk kleuren nagellak ophebben – Haha, nee. Dit bedoelde ik ook niet als dat ik op elke nagel een andere kleur wilde hebben hoor πŸ˜‰ Maar op mijn teennagels heb ik de eerste helft van de zomer een babyblauw kleurtje gehad, en de tweede helft een zalmroze kleurtje. Allebei van miss Sporty! En op mijn vingernagels heb ik de hele zomer een onwijs mooie blauwe kleur gedragen van Hema.

β™‘ Zomerfotoshoot – Ja, op het strand! Dat vind ik ook wel een must voor in de zomer hoor. De foto bovenaan dit artikel is een foto van een van de twee strandshoots πŸ™‚

β™‘ Een cakeroll maken, en een watermeloen pizza – Haha nee, allebei niet.

β™‘ En zo bruin als mogelijk worden – Als mogelijk is, ja. Echt bruin, nee. Tevreden zijn met wat je krijgt he, hihi.

Hoe was jullie vakantie?

Geef een reactie

