Outfit: LALALA, I can’t hear you

De eerste outfitpost met m’n nieuwe All Stars! Ik heb heel lang getwijfeld of ik wel witte zou nemen, aangezien dat natuurlijk nogal snel vies wordt, maar uiteindelijk toch gedaan.  En ik ben er onwijs blij mee! Verder draag ik een shirtje van de New Yorker. Het model lijkt redelijk op een muscle tee, alleen de armsgaten zijn wel normaal dus dat is het niet. Verder draag ik gewoon een jeans van de Zara. Mijn haar is ingevlochten vanaf de achterkant,  met een zelfgemaakte soort van donutknot. De laatste foto is van een andere dag, maar hier kunnen jullie zien hoe het er van de voorkant uitziet. De foto van de voorkant met deze outfit is namelijk verloren gegaan, haha.

image

image

image

image

image

image

Wat vinden jullie van deze outfit?

Fijne vakantie! 🙂

4 comments

  1. Anouk · augustus 17, 2014

    Leuk nonnie! X

  2. Kim · september 2, 2014

    Haha, leuk shirtje! Wat zit je haar mooi 🙂

Geef een reactie

