The Ice Cream TAG – Het perfecte oreo ijs

image

Bron: weheartit.com

Sommige mensen kunnen op een dag alleen maar ijs eten, en daar hebben ze dan genoeg aan. Ik helemaal niet, ijs is wel lekker hoor, maar ik heb zo m’n voorkeur. Ik zag deze leuke TAG bij Anne, bedacht door Laura, en ik vulde hem meteen in.

♡ Wat is je favoriete ijsje?
Het lekkerste ijsje wat ik ooit op heb was in Barcelona, een oreo-ijsje. En ik blijf maar naar een vervanging oreo-ijsje zoeken in Nederland, maar geen een komt ook maar in de buurt van dat perfecte ijsje. Triest. Verder vind ik yoghurt framboos heel erg lekker, marsijsjes, en Macflurry m&m.

♡ Wat is je favoriete topping op softijs?
Als kind nam ik altijd ‘spikkels’, discodip. Dat vind ik nog steeds wel lekker, maar ik vind het altijd zonde dat het zo snel op is, en je dan alleen nog maar softijs over hebt. Alle warme toppings, chocoladesaus bijvoorbeeld kan ik ook niet zo waarderen, maar de karamelsaus bij de macdonald ijsjes vind ik wel heel lekker. En alle toppings bij de MacFlurry’s ook.

♡ Welk ijsje vind je totaal niet lekker?
Raketjes. Ik vind die dingen zo smaakloos, bweh. Sowieso is dat mijn probleem met waterijs.

♡ Ben je meer een liefhebber van softijs, schepijs of waterijs?
Schepijs, without any doubt. Waterijs vind ik dus niet lekker, softijs vind ik snel saai. Schepijs blijft lekker!

♡ Hoe ziet je droom ijsje eruit? Waar zou die uit bestaan?
Uit een paar bollen van dat oreo-ijs uit Barcelona! Eventueel iets met yoghurt erbij.

♡ Hoeveel ijsje eet jij ongeveer in de zomer?
Helemaal niet zo veel eigenlijk! Een paar keer schepijs, marsijsjes, macflurry’s. Schatten heb ik nooit gekund, dus dat ga ik ook maar niet proberen haha.

♡ Welke drie smaken bolletjes ijs neem jij op je horentje?
Cookies, yoghurt (eventueel met een smaakje), en oreo om te vergelijken.

♡ Wat voor ijs at je als kind graag?
Schatkistjes. Het ijs vond ik niet eens lekker, liet ik ook meestal staan, het ging me gewoon om wat er onderin die doosjes zat haha.

♡ Verzin een naam voor je zelfverzonnen ijsje!
Blondie. Ik weet het, mijn originaliteit is om te huilen vandaag.

Ik tag Emily en Jill, ik hoop dat jullie hem in willen vullen! Verder mag iedereen hem natuurlijk gewoon over nemen.

Wat is jullie favoriete ijsje?

2 comments

  1. Stiene Saenen · juli 28, 2014

    Ooh wat een leuke tag! Tof om te lezen 😀
    xx

  2. Beautyinsideandout.nl · juli 28, 2014

    Leuke tag! Krijg nu wel zin in ijs hierdoor:P

Geef een reactie

