TAG: 15 dingen die niemand vraagt

Dit is echt een TAG met eigenlijk onzinnige vragen. Maar juist omdat het zulke vragen zijn die je normaal nooit zal vragen vind ik het leuker dan de random ‘Hoeveel broertjes en zusjes heb je?’ vragen. Ik zag deze TAG als eerste bij Jennie en wilde hem meteen invullen. Hierbij mijn antwoorden!

♡ Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Mijn kledingkast staat in een soort apart hokje in mijn kamer, met een deur ervoor, een mini inloopkast zeg maar. Nu maakt het me eigenlijk niet uit of hij dicht zit, maar vroeger kon ik niet slapen als die deur open stond, en ik keek ook altijd even of er niet toevallig een inbreker inzat. Zodat ik als klein meisje die even knock-out kon slaan denk ik.

♡ Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Nee. Het is sowieso niet zo dat ik nou zo vaak in een hotel kom, maar als ik daar ben heb ik echt geen behoefte om die mee te nemen, haha.

♡ Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Gelukkig niet. Ik heb het gevoel dat er iets mis met je is als je dat meeneemt haha. Wat moet je met zo’n bord, leuk woonaccessoire ofzo? Zodat je tegen je vriendinnen kan zeggen in plaats van: ‘Ik heb zo’n onwijs leuke poster!’ ‘Ik heb zo’n onwijs leuk straatnaam bord!’ ? Vreemd.

♡ Gebruik je to-do lijstjes?
Ik maak ze wel, maar gebruiken is een ander verhaal. Ik heb heel vaak heel netjes zo’n lijstje gemaakt, en dan uiteindelijk doe ik echt iets totaal anders. Slecht, I know.

♡ Heb je sproeten?
Nee. Alleen in de zomer als ik echt bruin ben minimaal, maar ik vind niet dat dat telt.

♡ Heb je ooit in de bosjes geplast?
Als klein kind moest ik altijd als we op vakantie gingen onderweg net plassen als we net voorbij een benzine station waren, dus dan moest dan maar in de bosjes van een parkeerplaats gebeuren.

♡ Hoe groot is je bed?
Ik heb gewoon een 1-persoonsbed, en eigenlijk vind ik dat prima. In een 2-persoonsbed word ik gek van zoveel dekbed en ruimte, is dat raar? 😉

♡ Ben je lui?
Ik? Welnee. Oke, misschien een klein beetje. Heel klein beetje.

♡ Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Nee! Hooguit aan het feit dat het heel warm is, maar de zon niet schijnt. Dan heb je er dus in principe niet eens wat aan. Maarja, we mogen niet klagen.

♡ Kauw je op pennen en potloden?
Nee. Als er haakjes aan een pen zitten breek ik die er wel bijna altijd af. Altijd per ongeluk, dat wel hoor.

♡ Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Ik heb op scouting gezeten, is dat een beetje hetzelfde? Dat vond ik fantastisch, lekker door het bos banjeren met regenlaarzen aan en zo vies mogelijk worden. Ik ben wel iets veranderd, haha.

♡ Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Niet uit mezelf, maar een vriendin van mij kijkt het wel heel graag, dus door haar heb ik Frozen bijvoorbeeld gezien.

♡ Tel je de treden als je de trap op loopt?
Nee, nooit gedaan ook.

♡ Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Hmm, volgens mij niet.

Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ik ben nog maar 16,  dus ik heb nog geen auto. En het oliepeil van een auto checken wordt hem dus helemaal niet.

What makes me happy #6

Geef een reactie

