ABC 3/3

image

Ah, ik begin deze blog met iets waar ik ontzettend blij mee ben. Ik heb vakantie, en degene die mijn laatste blog hebben gelezen weten dat ik over ben. Woehoee. Goed, dit is alweer het einde van mijn ABC. Vanaf de r tot en met de z, komtie:

Rokjes – Jullie komen vast wel eens in de H&M toch? Toch? Maar ze hebben daar zulke heerlijke rokjes, een beetje het skaterskirt model, en dan in pastelkleurtjes. Ik hou ervan 🙂

Switched at birth – Wie kent deze serie? Ik ben hem een tijdje geleden gaan kijken en ik ben vrij verslaafd. Zegmaar. Ik vind het een onwijs leuke serie!

Tuinfeest – Jaaa, maandag is het zover. Het laatste klassenfeest, eerste feest van de zomer. Vandaag heb ik met een vriendin geshopt. We hebben echt veel te veel zooi gekocht, maar het wordt zo leuk! Hoop ik.

Unbelievable – Haha, ongeveer het enige woord wat ik kan bedenken voor de situatie die ik net al vertelde. Ik stond twee onvoldoendes,  en 5 cijfers ergens tussen de 5,5 en de 5,9. En op de een of andere manier heb ik in m’n toetsweek niks verder onvoldoende gehaald en zelfs eentje weggehaald. Aaah.

Vakantie – Heerlijk idee, vanaf vandaag heb ik gewoon vakantie! Nouja, maandag moet ik m’n boeken nog inleveren, dus officieel niet. Maar het idee is gewoon zo lekker!

Water  – Ik weet eigenlijk niet of ik dit wel eens heb gezegd hier, maar ik drink water echt veel. Nu is dat ook gezind enzo, dus prima. Maar toch iets wat in mijn leven speelt 😉

X – Nee, sorry. Dit kan echt niet. 😉

Y – Ook deze niet, haha. Excusez moi.

Zomer – Mooi einde dit, ik wil jullie allemaal een onwijs fijne zonnige zomer wensen!  ♡

Fijne zomer! ♡

What makes me happy #6
ABC 2/3

One comment

  1. Dionne Knooren · juli 12, 2014

    Mooie outfit!

Geef een reactie

