What makes me happy #6

image

Ah, weer een hoop leuke dingen de afgelopen tijd! Hierbij het beloofde ‘What makes me happy’ artikel, nummer 6 alweer!

♡ Als je mijn blog al wat langer volgt, dan weet je dat ik nogal bang was dat ik niet over zou gaan. Ik heb deze afgelopen weken onwijs hard geleerd, om maar goeie cijfers te halen, en het is gewoon gelukt! Na elke toets was ik weer bang, ik weet nooit zo goed hoe ik toetsen maak. Maar ik had echt knettershoge cijfers en ik ga gewoon oveeeer! 🙂

♡ Ik heb nog 2 toetsen deze toetsweek, en daarna heb ik vakantie, heeerlijk gevoel! 

♡ Maandag houd ik een tuinfeest samen met een vriendin, en hoewel ze onwijs veel regen opgeven, Yes we know, we’re good partyplanners, wordt het supertof. Weet ik gewoon alvast. 😉

♡  Een lelijke donutknot echt boven op mijn hoofd dragen. Daar geniet ik gewoon van. Hihi.

♡ In de laatste paar weken een nieuwe vriendengroep ‘maken’.

♡ Echt verliefde mensen, dat vind ik zo leuk om te zien! Ja, raar iets.

♡ Ik ben geen voetbalfan, maar ik vind het heerlijk om te kijken haha.

♡ Knalkleurtjes nagellak, alweer.

♡ Oude foto’s weer terugvinden, zoals die van boven dit artikel. Zo leuk als je zo ineens zoiets terugvindt!

♡ Nieuwe all stars uitkiezen. Ik wil graag lage, wat vinden jullie een leuke kleur?

Liefs!

ABC 2/3
What makes me happy #5

Geef een reactie

