ABC 2/3

image

Hierbij deel 2 van mijn abc! De letters i tot en  met eh, q. Ja. Die laatste letter zou enigzins moeilijk kunnen worden haha. Het laatste deel van deze serie komt eind volgende week! Ook komt er volgende week weer een What makes me happy, en ik hoop heel snel weer outfit foto’s te gaan maken! Mn toetsweek duurt nog een week, daarna heb ik vakantie, en maandag begin ik de vakantie al goed met een tuinfeest van een vriendin en mij, wat we al maanden wilden doen en nu eindelijk gaan doen,  onwijs veel zin in!

Italiaans eten – Ik eet de laatste tijd heel veel pizza en lasagne enzo, heerlijk!

Jottem – Haha, het enige woord wat ik kon verzinnen. Hoe triest.  Maar ik heb vrij veel leuke dingen binnenkort! Ik heb nog 5 toetsen, met een klein beetje geluk ga ik over,  dan heb ik vakantie, en dat tuinfeest dan. Aaah, I’m so excited!

Kiwi and other fruits – Kent iemand dat, dat als de zomer begint je nog meer verslaafd wordt aan fruit dan in de winter? Ik houuu van fruitsalades, natuurlijk ook door nectarines van nu enzo. En dan met slagroom, om het slecht te houden. Ghehe.

Love – Jaja, I know, hoe cliché. Maar ik heb zo onwijs veel lieve mensen om me heen. Even een shoutout voor hun, ik hou van jullie!

Magnifique – Vandaag had ik m’n laatste iets van Frans ooit, ik heb het uit m’n pakket gegooid namelijk, het was een mondeling. En het ging goed, ik had er een 7! Beetje jammer alleen dat ik een 71 nodig had om voldoende te gaan staan, maarja.

image

New-in – Ik heb echt onwijs veel zin om weer te gaan shoppen, en een new-in of shoplog online te zetten, maarja, tijd te kort he 😉 Ik heb wel een hele mooie mintgroene statement ketting gekocht bij de six pas!

Outfit – Kennen jullie dat gevoel dat je bijna denkt dat je ‘out-of-outfit-ideas’ bent? Ik bedoel; kleren zat maar combinaties maken? Ik kom de laatste tijd echt met de meest simpele combinaties aanzetten, diep triest haha.

Pineapple – Ananas vind ik zo onwijs lekker, vooral de verse. Dat is natuurlijk eigenlijk ook alleen maar de echte he. Vroeger hield ik echt niet van verse ananas, maar nu vind ik het heerlijk! 

QQ – Haha, toch nog iets met de q. Dit zeggen wij thuis altijd als iemand zich aanstelt, zoiets als ‘Cry more’.

Pff, wat zou jij met de q doen?

ABC 1/3

Geef een reactie

