ABC 1/3

image

Ik zag bij Anne op haar blog een ABC met dingen die op dat moment in je leven gebeuren, die je leuk vindt etc, en het leek me leuk om dat ook te doen! Ik doe het in 3 delen, vandaag dus de letters a t/m h. 🙂

Aapje – Dit mag enigzins raar klinken haha, maar ik moest een essay maken voor Science, over Evolutietheorie, dat mensen geloven dat de mensheid van apen afstamd. Ik geloof dit niet, ik ben christen. Maar aapje dus. En als mijn vriendinnen dit lezen zullen ze heel hard gaan lachen,  omdat ze een jongen van school aapje noemen. 😉

Boris – Mijn lieve hondje, hij wordt echt onwijs snel groot. En hij is heel lief, je merkt echt dat hij ouder wordt, hij luistert steeds beter enzo. Knuffelbeer van mijn familie.

image

Chocoladefondue – Ah, dit vind ik zo onwijs lekker. Met aardbeien, daar mag je me snachts voor wakker maken!

Deur-aan-deur collecteren – Een paar keer per jaar collecteer ik voor goede doelen. Ik vind dat wel mooi om te doen, zoveel moeite kost het niet, en het is dus voor iets goeds.

Everything – Ik moet alles op alles zetten om over te gaan, dus ik heb bijles, en ik leer hard. Hoophoop.

Friends – Gisteren heb ik een onwijs gezellige dag gehad met vrienden. Misschien klinkt dit overdreven, maar ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten! ♡

Geld – Ik heb een heel leuk oppasadres, vind ik leuk.

Hartje – Ik en een vriendin zien ineens overal hartjes, erg grappig. In jurkjes, wolken, blaadjes etc. Geen idee hoe dat komt ineens, we vinden allebei niemand leuk, maar grappig is het wel. 😉

Volgende week deel 2/3!

Happy Orange – ootd

Geef een reactie

