I guess it’s in the details.

Even een heel kort artikeltje, aangezien het begin van mijn toetsweek heel dichtbij komt en ik amper op overgaan sta, dus lekker mag leren. 😉 Dit zijn een paar detailfoto’s van mijn outfit, echt een paar. De loafers zijn van schoenenreus haha. Ik vind de kleur echt heel mooi, het is een beetje kobaltblauw. En sommige mensen zullen loafers ontzettend lelijk vinden, maar ik vind ze juist leuk. Weer eens iets anders dan ballerina’s. En de armbandjes, ik heb er een paar van mn ouders gekregen, die zijn echt zilver dus die draag ik dan ook altijd. Het armbandje met mijn naam heb ik van een vriend gekregen, die heeft hij speciaal laten maken toen hij in Rome was. 🙂 De rest zijn eigenlijk vriendschapsarmbandjes. Ik draag verder mijn kanten shirtje, een zwart soort bodycon rokje en gewoon een zwarte legging.

image

image

image

Hebben jullie al toetsen?

Happy orange // Outfit of the day

6 comments

  1. Laura · juni 21, 2014

    Leuke foto’s! Ik had mijn laatste tentamen dinsdag 🙂

  2. Jolet · juni 21, 2014

    Leuke top!

  3. Irma · juni 22, 2014

    Ik heb dezelfde top: leuk! Succes met je toetsen, ik ga ook hard aan de slag voor de komende tentamens!

Geef een reactie

