What makes me happy #5

image

Ja, ik schaam me. Sorry voor de ‘wachttijd’. Maar ik heb in ieder geval weer een hoop dingen om blij mee te zijn!

♡ Het afgelopen weekend in Zeeland
♡ De tijd van ballerina’s is weer aangebroken
♡ De miss sporty nagellakjes die ik bij Nicole heb gewonnen
♡ Mn haar dat blonder wordt door de zon
♡ Het is officieel zomer over minder dan 8 dagen!
♡ Nikita terugkijken
♡ Tony’s Chocolonely eten
♡ Feestjes
♡ Al die mensen die geslaagd zijn, gefeliciteerd als jij ook geslaagd bent!
♡ Outfit foto’s maken

Wauw, ik denk dat dit de kortste tijd is dat ik ooit over een ‘What makes me happy’ artikel heb gedaan! 

Morgen komt er een nieuwe outfitpost online!

Liefs!

One comment

  1. Pingback: Happy orange // Outfit of the day |

Geef een reactie

