And thats who I am

De tumblr pagina ‘and thats who I am’ bevat allemaal leuke plaatjes die je kunnen beschrijven. Ik heb een kleine collectie gemaakt van plaatjes die bij mij passen.

image

image

Ik wil heel graag naar Londen en Parijs, stiekem houd ik van helemaal niks doen soms, ik vind het geweldig om te lachen naar vreemden, hoe verbaasd ze dan kunnen kijken en hoe leuk sommigen teruglachen, ik kan superblij worden van hele kleine dingen, zoals een paar lieve dingen die gezegd worden, ik ben ook zo’n meisje die net zo verliefd wil worden als mensen in films, de verhaallijnen in het echt wil meemaken, zonder mijn vrienden en vriendinnen voel ik me heel kaal en verveel ik me heel erg, ik haat dag zeggen, mijn telefoon ligt altijd wel naast me, deze zomer wil ik bijzondere dingen doen en een bucketlist maken. ‘Pizza solves everything’ Helaas niet, maar toch is pizza erbij nooit verkeerd. Jaa, insecure girl over here, en ik heb fantastische mensen aan wie ik alles kwijt kan.

And thats who I am

Geef een reactie

