At the moment #1

image

Bron: weheartit.com

Tijdje geleden weer. Ik was op vakantie naar Zeeland, wat heerlijk was. Het was niet echt lekker weer, maar de sfeer was goed en het was gewoon lekker ontspannen.

Het leek me leuk om een ‘at the moment’ artikel te doen. Alles wat met dit moment te maken heeft.

♡ Ik eet het, wat mij betreft, lekkerste ontbijt wat er bestaat. Ik houd totaal niet van ontbijt, maar op deze, eigenlijk hele simpele manier geniet ik er ergens nog wel van haha. Ik eet namelijk een schaaltje yoghurt met aardbeien en veeel suiker.

♡ Ik draag mijn pyama. Ja, i know, vrij laat, maar hebben we allemaal niet eens zo’n dag? Ik typ dit overigens wel eerder dan dat het online komt hoor! Het is een pyama van de livera. Een geruit shortje en een shirtje met allemaal geprinte brillen. Zodra ik deze pyama weer aan kan, krijg ik weer een heerlijk zomers gevoel. 

♡ Ik zit in de huiskamer aan de eettafel, met m’n laptop voor me.

♡ Ik kijk wat programma’s terug, ondertussen lees ik blogs. Ook ben ik aan het appen. Ik doe graag meerdere dingen tegelijk 😉

♡ Op dit moment ben ik bijna verslaafd aan het liedje ‘If you say so’ van Lea Michele. Ik vind het zo’n ontzettend mooi liedje! 

♡ Straks ga ik skeeleren met een vriendin,  just like old times. Dat is echt ontzettend lang geleden! Ik weet niet of iemand daarvan op de hoogte is, maar er is een fb pagina, #girlscamp, en elke week komt er een nieuwe sportopdracht online. Deze week is dat bijvoorbeeld (on) bewuste cardio. Deze pagina is een initiatief van http://annemerel.com, http://girlscene.nl en http://workthates.nl. Op deze pagina kan je inspiratie plaatsen, wat je allemaal doet voor de opdrachten etc. Deze week heb ik elke dag minstens een uur over het strand gewandeld, en om in de spirit te blijven ga ik vandaag dus skeeleren. Sorry, lang verhaal.

♡ Vanavond ga ik heerlijk uit eten met mijn gezin. 

Hebben jullie nog plannen?

Outfit of the day // it’s all about the basics

2 comments

  1. Eline · mei 5, 2014

    Jouw ontbijt is ook echt mijn favoriet!

  2. Pingback: What makes me happy #4 |

Geef een reactie

