Outfit of the day // It’s all about the basics

Sommige mensen vinden kleuren als zwart, wit, in hoeverre je die 2 kleuren mag noemen, en zand saai. Ik niet, ik vind dat je met die kleuren juist een leuke outfit kan maken. Het staat gewoon goed bij elkaar. Ook kan je er niet heel snel fout mee gaan. In deze outfit draag ik een zandkleurig vest, dat ik heel graag draag. Het is luchtig en lekker zwierig haha! Ook draag ik een wit blousje en een zwart, soort taillerokje. En, verassing, mijn nieuwe ketting.

image

image

image

image

image

Deze foto is misschien een beetje ‘eng’ haha, vandaar dat ik hem wat kleiner heb gedaan. Ik wilde wel een foto van mn make-up etc, omdat ik toch wel vind dat dat bij een look hoort.

Vest- H&M // Blousje – WE// Rokje- Enjoy // Ketting – Etos

Wat vinden jullie van de ‘basic’ kleuren?

What makes me happy #3

One comment

  1. Pingback: At the moment #1 |

Geef een reactie

