What makes me happy #3

image

Deze artikelen vind ik heel mooi om te maken. Je moet even stilstaan bij alle positieve dingen in je leven. En hoe klein ze ook zijn, het zijn er dan toch best wel veel.

♡ Alweer; het mooie weer!
♡ Mijn blog heeft 20 volgers! En oke, heel veel is het niet, maar het is wel een begin ;a
♡ Lieve vrienden.
♡ Over 2 dagen heb ik vakantieee
♡ Hondje, hij groeit heel hard, en blijft een schatje.
♡ Nieuwe ketting, ik heb hem sinds dat ik hem gekocht heb elke dag om, haha.
♡ Goede cijfers
♡ Blog inspiratie
♡ Foto’s maken
♡ Perfecte make up look / haar dagen. Beetje jammer alleen dat die dagen er alleen zijn als je de deur niet uithoeft, haha.

New in: necklace

Geef een reactie

