Outfit / Spring! ♡

Vandaag is echt een vreemde dag qua weer hier, op het ene moment schijnt de zon en op het volgende moment regent het. Op de zonnige momenten ben ik snel naar buiten gerend om foto’s te maken haha. Vandaag draag ik een vrij simpele, maar wel kleurige outfit. Ik draag een jeans, een soort zalmroze jasje, een gestipt jurkje dat ik als een soort peplum top draag, en mn all-stars.

image

image

image

image

image

image

image
Jasje – Bershka
Jurkje – H&M
Broek – Zara
Schoenen – Converse

Fijne paasdagen!

My bucketlist

3 comments

  1. Anne · april 22, 2014

    Wauw je ziet er echt superleuk uit! x

  2. julia · mei 5, 2014

    wat een supermooie outfit!
    Je ziet er prachtig uit 😉
    Trouwens ik heb jouw blog net ontdekt en hij ziet er goed uit!
    Xx julia

Geef een reactie

