10-1 TAG

 

DSC00901

Pff, dat is lang geleden! Sorry, shame on me. Ik heb het ontzettend druk gehad met school, ben ziek geweest, jarig, en daardoor is mijn blog een beetje weggedreven 😉 But i’m back! Vandaag heb ik voor jullie de 10-1 tag. 🙂

10 dingen over mijzelf
♡ Ik ben net een paar dagen geleden 16 jaar geworden
♡ Ik zit in 4 vwo
♡ Ik drink heel graag smoothies
♡ Appen doe ik iets te veel ;a
♡ Zomer vind ik een heerlijk seizoen, met alles wat daarbij komt kijken
♡ Ik draag het liefst broeken, hoewel ik meer rokjes draag omdat je daar meer mee kan
♡ Ik vind het verschrikkelijk om alleen te gaan shoppen, don’t ask me why
♡ Ik ga niet zonder make-up de deur uit
♡ Ik kan niet zonder vrienden en vriendinnen
♡ Ik heb mijn telefoon eigenlijk altijd bij me

9 dingen die ik leuk vind
♡ Shoppen
♡ Cadeautjes geven
♡ Complimentjes
♡ Film kijken
♡ Vriendinnen
♡ All stars
♡ Liefdeee
♡ Tony’s chocolonely
♡ Krullen hebben

8 dingen die ik niet leuk vind
♡ Whatsapp-storing
♡ Ongemakkelijke situaties
♡ Down zijn
♡ Ziekte
♡ Gemene mensen
♡ Bad-hair days
♡ Mensen die tegenvallen
♡ Internet wat het niet doet

7 plekken waar ik graag kom
♡ Thuis
♡ Bij vriendinnen
♡ Buitenland
♡ Strand
♡ In een centrum
♡ Bij mijn oma
♡ En ergens ook een beetje op school

6 manieren om mijn hart te winnen
♡ Lieve dingen/woorden
♡ Lief zijn
♡ Humor
♡  Laten zien dat je me kent
♡ Me veilig bij je laten voelen
♡ Interesse

5 plaatsen waar ik nog heen wil
♡ Curaçao
♡ Spanje
♡ New zealand
♡ New york
♡ Australië

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
♡ Familie
♡ Vrienden/vriendinnen
♡ Telefoon
♡ Eten

3 van mijn lievelingsliedjes
♡ Counting stars – Onerepublic
♡ It’s a beautiful day – Michael Bublé
♡ Don’t stop believin’- Glee

2 wensen
♡ Overgaan
♡ Blij blijven

1 laatste woord
♡Happiness, moooi woord ♡

Liefs, Manon

8 favourites of march

One comment

  1. Pingback: My bucketlist |

Geef een reactie

