8 favourites of March

8 favoriete dingen van maart!

image

De max volume mascara van de etos. Ik vind het een heel fijn borsteltje, ook kleurt hij mijn wimpers heel goed. Pluspuntje, low-budget! 🙂

image

Deze kwast, ook van de etos, is eigenlijk de enige kwast die ik ook echt heb gebruikt. Er zullen vast andere, nog veel fijnere zijn, maar ik vind deze reiskwast extreem handig.

image

Macarons! Ik heb nog snel deze foto gemaakt voordat ik hem in mn mond stak. Er praten heel veel mensen over, maar ik geloof nooit zo in die hype dingen.  Totdat ik er een proefde. Ik ben verliefd, haha!

image

Een vanille wax tablet. De geur van vanille, ik vind het zo lekker!

image

Hmm, voor de diversiteit maar een product van de etos. De lippenstiften van de etos zijn echt een aanrader, de pigmentatie is heel erg goed, ook blijft hij een paar uur zitten.

image

Ik heb dit armbandje nu al wel een paar jaar geleden gekocht, maar ik blijf hem leuk vinden!

IMG_20140319_063928

Deze bodybutter ruikt zoooo lekker! En sowieso, het kleurtje! Waaaah.

IMG_20140319_065004

Je kan het niet echt een favoriet iets noemen, maar het heerlijke weer, en daardoor de mogelijkheid om gewoon weer shirtjes met korte mouwen te dragen! Ik vind dat zo leuk, lijkt net zomer. En ja, selfies zijn zo fout, haha.

Vandaag is het officieel weer lente!

Liefs, Manon

Outfit of the day // Pastel

What makes me happy #2

Geef een reactie

