What makes me happy #2

What makes me happy, deel 2!

image

♡ Het mooie weer! Wauw, het was echt lekker buiten!
♡ Alle leuke blogs die er zijn
♡ Mijn babylips, haha.
♡ Al mijn skaterskirts. Ik leef bijna in die dingen, ze zijn zo fijn met zulk weer! En het voelt net iets zomerser.
♡ Mijn haar, haha. Ooit in de 2e klas heeft mijn kapper het heel erg kort geknipt, en het was lelijk. En nu blijft her groeien, gelukkig en ook vrij logisch, en het zit gewoon goed!
♡ Alle leuke bloemetjes buiten. Samen met het mooie weer word ik door deze dingen echt stukken vrolijker!
♡ De superleuke afgelopen week. Alles liep gewoon goed, heel veel leuke dingen in deze week meegemaakt!
♡ De maker van WhatsApp ben ik dankbaar. Haha, je kan zulke leuke gesprekken op WhatsApp hebben.
♡ Het schommelen met een vriendin afgelopen vrijdag. Ja, wij zijn heel volwassen.
♡ Brownieees. Die zijn zooo lekker.
♡ Het feit dat het weekend is!

Fijn weekend!

Liefs, Manon

Geef een reactie

