Favourite 8 blogs

Favourite 8. Nieuwe categorieee!

Vandaag mijn favoriete 8 blogs. Ik vind het heel leuk om blogs te lezen, en daar dan ook weer inspiratie op te doen! Natuurlijk niet om letterlijk over nemen, maar dingen als TAG’s etc zijn wel leuk om over te nemen! 🙂 En er zijn zoveel bloggers met echt talent! De bloggers waarover ik ga schrijven zijn eigenlijk allemaal een beetje lifestyle bloggers, of beauty bloggers met outfits. Dit zijn mijn favoriete blogs:

image

De allereerste blog die ik ooit las! De blog van Anne.

image

Deze blog is heel erg bekend denk ik! Ze schriift zo leuk! Deze blog is van Jennie.

image

Ook deze blog is heel bekend. Teske schrijft heel erg open over haar leven op een leuke manier.

image

Deze blog is misschien wel mijn favoriet! Nicole schrijft heel veel over low-budget producten, en heeft geweldige outfits!

image

Jill schrijft ook over heel veel, haha, maar vooral over beauty. En ook Jill heeft hele leuke oufits!

image

Wauw, 14, en dan zoveel volgers hebben. En terecht! Jiami schrijft echt fantastisch.  Zeker een aanrader om te volgen!

image

Deze blog van Vera heb ik nog maar 2 dagen geleden ‘ontdekt’, en vooral door haar onwijs leuke filmpjes ben ik fan geworden!

image

Jaaa, als laatste de blog van Emily! Ze schrijft zo leuk! En ik heb ook veel outfit inspiratie door haar gekregen, haha.

Liefs, Manon

Wat zijn jouw favoriete blogs?

Geef een reactie

