My stash; Notebook

image

Bij het kopje ‘my stash’ denk je misschien wel aan make-up, maar nee, dat verzamel ik niet. Ik heb natuurlijk wel het nodige, haha. Maar ik ‘verzamel’ notebooks. Niet op zo’n manier zoals je postzegels verzamelt (iemand? ;a), maar meer dat je er per ongeluk gewoon heel veel hebt. I admit, het is niet uit de lucht komen vallen hoor, gewoon een kleine verslaving. Maar ze zijn gewoon zo leuk!

image

Ik hou van quotes, deze schrijf ik dan ook graag op. Inmiddels heb ik al 180 bladzijdes vol met quotes. Deze schrijf ik in het meest linkse donkere boek op de foto. Ik ben er op het moment niet zo mee bezig, maar het is echt heel leuk, dus als je je een keer verveelt? ๐Ÿ˜‰

image

Ook dit is heel leuk om te doen; notebooks oppimpen. Je kan er echt leuke dingen mee maken! Het is heel leuk om te doen, maar bij mij blijven ze wel vaak leeg, haha. Deze heb ik vandaag gemaakt!

image

Maar dit is iets waarmee ik een stukje heb opgevuld! Dromen. Dare to dream! En dan is het vooral leuk om vergezochte dromen erin te zetten. Deze zijn wel een beetje clichรฉ, maar ik hou wel van clichรฉ, haha. En het lijkt me heel erg leuk om deze dingen te doen! 

Conclusie;  ik ben verslaafd aan notebooks, ik hou van quotes, en mijn notebooks blijven vaak leeg, haha.

Liefs, Manon

Heb jij notebooks?

Geef een reactie

