Let’s get personal |TAG|

DSC04672
Van deze foto word ik zo vrolijk! Goeie herinneringen! 🙂

Ik zag deze tag op de blog van Anne, en aangezien ze iedereen tagde leek het mij leuk om deze in te vullen. Ja, lekker cliché. Maar gewoon, omdat ik er inmiddels achter ben gekomen dat ik van tags hou. 😉

Wat hoor je op het moment van schrijven?
De afwasmachine. Ontzettend inspirerend geluid, haha! & Gossip Girl, dat staat bijna altijd aan.

♥ Heb je ergens trek in op het moment? 
Ehm, nee, want ik heb net gegeten. Ik moet wel zeggen dat ik bijna altijd trek heb. *Jaaa, beetje vreetzak ben ik wel ;a*

♥ Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Tien kinderen is wel echt heel veel! Maar geen kinderen lijkt me niks, dus dan maar tien.

♥ Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteedt?
Haha, gewetensvraag. Ik denk er misschien over, maar er ook echt teveel mee doen, nee. Ik denk het niet tenminste.

♥ Wat doe jij als je nerveus bent?
Aan m’n kleren trekken. Altijd, haha. Ook ben ik zo’n persoon die buikpijn of hoofdpijn krijgt. Heel fijn. Ahum.

♥ Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Tuurlijk, altijd wel. Ik lach meestal wel. Net als in mijn artikel What makes me happy #1 staat, er zijn altijd wel kleine dingen waar je om kan lachen. Ofzo.
♥ Zou je gelukkiger zijn als het leven een ‘rewind’ knop zou hebben?
Klinkt misschien heel filosofisch, maar ik denk dat het leven wordt gegeven. En ik denk niet dat je het beter kan doen, waarschijnlijk zou je dan weer dezelfde fouten maken. Dus nee. Hoewel het soms wel ontzettend makkelijk zou zijn, haha.

♥ Denk je meer aan het heden, verleden of de toekomst?
Hm, dat vind ik best een lastige vraag. Maar ik denk het verleden; ik kan dingen die gebeurd zijn dertig keer terugspelen in mijn hoofd. En ik lees standaard WhatsApp gesprekken terug, haha.

♥ Wat heb je voor het laatst gedronken?
Water. Ik drink bijna altijd water. Lekker makkelijk, haha.

♥ Zien mensen jou als een optimist of een pessimist?
De meeste mensen zien mij als een optimist. Als mensen zich rot voelen, vind ik het erg fijn om hen te helpen en de positieve dingen in te zien. Hoewel ik zelf niet altijd zo optimistisch ben, haha. Ik kan soms ontzettend negatief zijn, maar goed. Heb je soms he.

♥ Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?
Kinder bueno’s haha. Ik vreet die dingen echt. Ook vind ik soepstengels met chocopasta errug lekker. Ik geloof dat ik gewoon sowieso meestal wel graag eet, haha.

♥ Wat doe je morgen? 
Morgen heb ik helaas gewoon school. Daarna huiswerk doen, heel spannend.

♥ Wat is je stemming op dit moment? 
Ik ben blij, gewoon blij. Niet extreem, gewoon normaal, haha. Ik ben weer thuis na mijn eerste dagje school na de vakantie, kijk Gossip Girl, app, blog. Ja, ik doe graag veel dingen tegelijk, haha.

Neem deze tag gerust over! 🙂

Liefs, Manon

Geef een reactie

