What makes me happy #1

DSC00602

Ook al voelt het alsof je leven niet zo lekker loopt, er zijn altijd leuke dingen. Wat dat betreft ben ik misschien wel heel optimistisch, maar ik denk dat het goed is om aan de kleine fijne dingen te denken. En door die kleine dingen kan je weer blij worden. Misschien niet optimaal, maar hee, toch wel een beetje toch? Just try it sometime!

∞ Gossip Girl. Oke, dit klinkt misschien alsof ik een verslaafde ben, maar het is gewoon zo’n leuke serie. Misschien ben ik ook wel een beetje verslaafd, haha. Maar ik kijk de serie nu echt non-stop, amazing.

∞ Holiday. Ik heb vakantie! Helaas is de vakantie alweer bijna afgelopen, maar dat is gewoon zo relaxt.

∞ Dit klinkt een beetje dom, maar ik heb een hele leuke nieuwe vriend ‘gevonden’, haha.

∞ Ik heb weer een paar leuke nieuwe dingen geshopt, waar ik heel erg blij mee ben.

∞ Vandaag is mijn nieuwe telefoon binnen gekomen, en ik ben er zo blij mee!

∞ Mijn laptop was kapot, het toetsenbord deed het niet meer, internet liep vast enzo. En ik kan je vertellen, daar word je niet zo heel erg blij van. Maar nu doet hij het weeer!

∞ Mijn lieve hondje Boris is zo’n ontzettend schatje! Hij is een groot deel van mijn blijdschap, haha!

∞ Mijn blog. Ik ben er heel blij mee, het is gewoon leuk.

∞ Ha, ik ga nu iets heel vreemds zeggen. Typen eigenlijk. Maar ik heb echt de meest fantastische sokken. Ze zijn lang, warm maar niet te warm, en zien er gewoon leuk uit. En op de een of andere rare manier word ik daar blij van. Dus draag ik ze non-stop. Oh, don’t worry, ik heb verschillende paren.

∞ En als laatste; ik heb een paar nieuwe make-uplooks ‘uitgevonden’. En dat is gewoon fijn. Haha.

Waarschijnlijk vinden jullie dit de meest onzinnige dingen. Maar dat is het leuke hiervan, juist die onzinnige dingen zijn leuk. Dus denk er gewoon eens over na, wat zijn de kleine dingen waar jij blij van wordt?

Ik wil dit vaker gaan doen, en geloof me, het is leuk, dus probeer het ook eens! 🙂

Liefs, Manon

3 comments

  1. judith · februari 22, 2014

    Herkenbaar dit^^
    Kleine dingen maken je vaker nog blijer dan dat iets groots dat doet
    X
    Ps: ik ben wel benieuwd naar die nieuwe vriend

  2. Pingback: Let’s get personal |TAG| | Blonde Notebook

Geef een reactie

