Most used things #1

Er is een kans dat je opzij moet scrollen om alles te kunnen lezen. Ik weet niet hoe dit komt, het is in ieder geval vervelend. Maar dit kan onderaan dit bericht.

Ik kwam op de site van Jiami de most worn tag tegen. Hier heb ik mijn eigen iets op gemaakt, namelijk most used things. Dit wil ik zo'n 2x in de maand gaan doen. Dus dit zijn mijn 'most used things' van de eerste helft van februari! :)

IMG_20140215_031540

Mijn spijkerjasje van de zara. Ik heb deze een paar jaar geleden gekregen, het is dan ook een maat 164, en ik draag hem nog steeds heel vaak. Hij is echt heel fijn!

wpid-IMG_20140215_031639.jpg

Mijn favoriete haarproduct is deze conditioner van de Albert heijn. Supergoedkoop, en je haar wordt er heel zacht van! 

wpid-IMG_20140215_031829.jpg

Mijn dagcrème van de etos. Ik gebruik hem elke dag (duh) en hij werkt ideaal. 

wpid-IMG_20140215_032004.jpg

Nagellak. Ik gebruik eigenlijk niet zoveel nagellak, omdat ik het overdreven vind om dat op te doen naar school, maar ik heb wel vaak 'doorzichtige' nagellak op. Deze is van paris memories, en het is nummer 201. 

wpid-IMG_20140215_032111.jpg
Mijn blush van Trucco is echt heel fijn! Hij past perfect op mijn huid. Het is de One Blush, rose 71730. 

wpid-IMG_20140215_032236.jpg

Babylips! Ik hoorde altijd van iedereen dat dat helemaal geweldig was, maar ik geloofde het niet zo. Totdat ik het ging proberen. Het werkt echt fantastisch! 

wpid-IMG_20140215_032320.jpg

Most used mascara. Het is de 360* lenght mascara van Yves Rocher. Hij werkt erg goed bij mij. 

wpid-IMG_20140215_032444.jpg

Mijn mooie oorbelletjes. Vind ik dan. ;) Ik draag ze bijna elke dag, ik vind ze zo mooi!

wpid-IMG_20140215_032550.jpg

Shoeees. Ik ben zo'n meisje dat vindt dat je nooit genoeg schoenen kan hebben. Toch heb ik er nog niet eens zoveel. Maar dit zijn toch wel de favorieten, mijn (afgetrapte) mintgroene lage all-stars. Eigenlijk heb ik ze amper gedragen, alleen thuis maar, maar ik vond dat ze perse in dit artikel moesten. ;) 

wpid-IMG_20140215_032848.jpg

En als laatste mijn (redelijk oversized) vest van de Vero Moda. Hij zit heerlijk, is lekker warm en kan bij heel veel. 

Sommige foto's zijn heel vaag geworden, geen idee hoe dat komt! Excuses voor het ongemak, haha! ;)

Liefs, Manon
Geef een reactie

