Browser ABC

large

De bedoeling van het browser ABC is dat je telkens een letter van het alfabet in je browserbalk intypt, en dan vult je browser dat aan met de website die je het meest bezoekt. Ik ben best benieuwd! 🙂

A          annesolveig.nl
Dit is een van de blogs die ik het meeste bezoek. Het wordt geschreven door Anne, een 21 jarig meisje, en het gaat vooral over lifestyle en beauty, maar verder nog veel meer.

B          blondenotebook.wordpress.com
Haha, mijn eigen blog natuurlijk! 🙂

C        cocogold.nl
Weer een blog. Deze wordt geschreven door Nicole. Ik vind dit ook een hele leuke blog!

D          drive.google.com
Haha, de drive van mijn google account. Niet zo boeiend, maar toch. 😉

E          elineboot.com
En weer een blog, het wordt een beetje slecht. Maar de kans is groot dat er nog wel een paar gaan komen aangezien ik gewoon heel veel blogs volg. 🙂

F          facebook.com
Dit zal bij veel mensen wel zo zijn denk ik. Facebook is gewoon handig en leuk enzo 🙂

G          girlscene.nl
Als je deze website nog niet kent, moet je zeker even een kijkje nemen. Ik vind het echt heel leuk. Er staat van alles op!

H          honden.poedels.eu
Misschien denk je nu: ‘huh, nobody cares about that’ oid 😉 Maaaar, hier hebben wij ons lieve hondje gevonden 🙂

I          instagram.com
Ik gebruik Instagram eigenlijk alleen maar op m´n telefoon, maar ik heb blijkbaar toch een paar keer op internet erop gezeten. Ik vind Instagram gewoon een leuke app, die zou ik echt aan iedereen aanbevelen (dat doe ik dan ook ;a)!

J          jenniefromtheblog.com // jill-who.blogspot.nl
Eerst Jennie. Haar blog is echt zo leuk! Alles ziet er heel mooi uit, ze heeft mooie foto’s, een leuke schrijfstijl en een hele leuke kledingstijl. En dan Jill. De bedoeling was eigenlijk om bij elke letter maar een link te zetten, maar ik kon het niet laten. Jill heeft ook een hele leuke blog die het bekijken echt wel even waard is.

K          —
Bij de K heb ik gewoon echt helemaal niets. Iemand nog leuke sites die met een k beginnen? ;a

L         lifesplash.nl
En, hoe bijzonder, een blog. Lifesplash is geschreven door Jiami, een heel mooi meisje met een leuke kledingstijl. 

M          Marktplaats.com
Don’t ask me why. Ik heb niet het idee dat ik daar ooit heb opgezeten, maar blijkbaar wel, haha.

N          nl.wikipedia.org/wiki/Nina_Dobrev
Geen website, maar ach, dit was de link die bovenaan stond. De wikipedia pagina van Nina Dobrev. Zij is denk ik wel een van mijn favoriete actrices, en ze speelt in The Vampire Diaries (waaaaaah) waar ik toch wel een beetje verslaafd aan ben. 🙂

O          outlook.com
Mijn mail, ik heb een hotmail account. En op de een of andere manier is hotmail.com verandert in outlook.com.

P          peopleschoice.com
Ik heb hier ergens eind vorig jaar eens een keer op gekeken en gestemd. Ik hou wel van die shows als People´s choice Awards, Teen choice Awards etc.

Q           quotegarden.com
Hier had ik dus absoluut geen website bij verwacht. Maar toch wel. Ik vind quotes erg leuk, ze kunnen veel zeggen. En daarom is deze website ook zo handig! Je typt een woord in waar je een quote bij wil, of je zoekt gewoon even tussen de lijst en bam, honderden quotes. Ideaal!

R          rtl.nl
Altijd handig, programma´s terugkijken. 🙂

s          simplyemily.nl
Dit is de allereerste blog die ik ben gaan lezen. En ik lees hem nog steeds, hele leuke blog! 🙂

T          teddlicious.nl
Oeh, zo’n leuke blog ook weer. Geschreven door Tedje. En ja, ik weet dat dit net zo goed een artikel over mijn favoriete blogs had kunnen zijn 😉

U          uitzendinggemist.nl
Dit is van de tijd dat ik spangas nog helemaal geweldig vond denk ik ;a. Maar het blijft een handige site!

V          vouchervandaag.nl
Erg handig, voor kortingsbonnen etc!

W          weheartit.com
Jaaaa, weheartit. Dit is toch wel een van mijn favoriete sites. Zo leuk, al die plaatjes 🙂

X           —
Nouja goed, hier had ik ook niks bij verwacht eigenlijk, haha!

Y          youtube.com
Wie kent youtube niet? Filmpjes kijken is heel leuk, en hierop staat echt veel! 🙂

Z          —-
En bij de z helaas ook nada.

Oh, btw, geen hoofdletter s, dit komt omdat ik ooit eens water over m´n toetsenbord heb heengegooid, waardoor die letter het niet meer deed. Nu moet ik hem overal van kopiëren, erg handig. Ahum. En aangezien ik nergens hoofdletters tegenkom… 
 
Liefs Manon
 
Wat zijn jouw favoriete sites?
 
 
 
 
6 comments

  1. Sylvia Kuijsten · februari 8, 2014

    Ah, die ABC’s zijn leuk 🙂 Ik heb twee aparte versies gemaakt, de Google ABC en de Blog ABC, je kunt ze hier vinden: http://sylviakuijsten.com/2014/01/18/google-abc/ en http://sylviakuijsten.com/2014/01/19/blog-abc/

  2. Emily Eilander · februari 9, 2014

    Leuk dat je mij noemt! Lief 🙂

  3. Stella · februari 17, 2014

    Wat een leuk concept! (: Ik denk dat veel dingetjes bij mij wel hetzelfde zullen zijn! Liefs, Stella.

  4. RandomGirl · februari 18, 2014

    Leuk! Mag ik deze overnemen op mijn eigen blog?

  5. Pingback: 10 most read posts of 2014 | Blonde Notebook

Geef een reactie

