Nelly´s voorjaarsmode ABC

Met trends meedoen klinkt altijd heel leuk, maar hoe je dat precies doet? Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee. Tuurlijk, als leren jasjes in zijn dan heb je er al snel eentje in je kast hangen, maar doe je dan met de mode mee? En wat is de mode dan precies?

Ik weet het nooit zo goed, maar gelukkig heeft Nelly een heel leuk concept: De Nelly guide voor trends in het voorjaar. Ik heb mijn favorieten op een rijtje gezet.

.a

A-line jurkjes. Ze zijn zo leuk! Ik hou sowieso van jurkjes, maar strak van boven en wijd van onder is toch wel mijn favoriete model 🙂 En deze is moooooi!

c

Ik vind cropped tops heel erg leuk, maar ik heb er nog nooit over gedacht om er een te kopen. Hoe draag je dat ooit zonder dat het eruit ziet alsof je graag je o zo mooie (hum) buik wil showen? Maaaar, als ik er een zou kopen, zou ik deze doen. Dit soort dingen vind ik ook leuk in truien, dus waarom niet een stukje korter?

 

g

Ik hou van shorts in de zomer! Het is gewoon leuk, je kan er allerlei stijlen mee creëren, het staat (meestal) leuk en ik voel me meteen zomerachtig. Vooral met all stars eronder, me likes! En nu high waisted in is wil ik dat ook best eens proberen, vooruit ;a En ik geloof dat ik deze dan wel het allerleukst vind 🙂

m

Michael Kors. Zo mooi, maar zo duur! Maar hiervan ga ik zeker wat op m´n wishlist zetten! 

 n

En als laatste, de Nineties trend. You either love it or hate it, but i love it! De truien dan. Ik zou uit deze collectie zeker wat kunnen kopen!

 

Ik zou zeker eens een kijkje nemen!

Liefs Manon

Wat vind jij de leukste letter in het ABC van Nelly?

Geef een reactie

