For me, style is my personality TAG

DSCF0268

Ik heb geen idee of zo’n soort tag al bestaat, maar het leek mij leuk om een tag te maken over je stijl. In je stijl straal je toch, al s je het goed doet in ieder geval, haha, je per soonlijkheid een soort van uit. In deze tag beantwoord je vragen over jouw kleding stijl 🙂

Beschrijf je stijl in een paar woorden
Girly, stoer, eigenlijk een mengelmixje. De ene dag vind ik het fijn om me heel meisjesachtig te kleden, de volgende dag weer een beetje stoer en de dag daarna gewoon wat lekker zit.

Past deze stijl ook bij jouw persoonlijkheid?
Ik denk het wel. Ik ben meestal heel zeker, maar soms ook helemaal niet. Ik kan een echt meisje zijn, maar ook weer heel stoer. Niet zover dat ik op een jongen lijk hoor 😉

Jeans, yay or nay?
YAY! Ik hou van spijkerbroeken, maar ook spijkerrokjes en jasjes. Het kan gewoon overal bij! 🙂

Kiezen: ontzettend mooi jurkje met ongemakkelijke killerheels of joggingbroek en trui.
Hm, misschien dan toch wel joggingbroek en trui. Jurkje met heels is geweldig, je ziet er supermooi uit, maar het wordt toch ongemakkelijk. Joggingbroeken zijn geweldig, haha, ik hou ervan! Het is niet mooi, maar toch 😉

Kiezen: broek of rok?
Broek, all the way. Rokjes zijn heel leuk, maar met broeken kan je toch alles wat makkelijker. Helaas moet ik rokken aan naar school, maar anders zou ik denk ik 90 procent van de tijd broeken dragen 🙂

Beschrijf je perfecte paar schoenen.
Ik weet niet echt of ik die heb. Maar ik denk vooral op dit moment hele mooie afgewerkte pumps, die geen pijn doen. Zwart natuurlijk! 🙂

 

Wat staat er op jouw wishlist?
A perfect black bag. Ik heb onwijs veel tassen, maar een mooie zwarte zit er niet bij. Ik hoop dat ik nog eens een keer tegen de perfecte aanloop. Maar ook een perfect jurkje, sieraden, alles is meestal wel welkom. Ik hou gewoon van nieuwe dingen. Maar toch die zwarte tas, die blijft terugkomen.

Wat zijn jouw favoriete winkels?
H&M, Vero Moda, Only. Ook vind ik dat modemusthaves.com geweldige dingen heeft, maar ik heb er eigenlijk nog nooit wat gekocht 😉

Heb jij stijliconen?
Nee niet echt. Maar ik vind de stijl van Jennie en Anne heel leuk. Ook vind ik de stijl van Hanna Marin en Aria Montgomery in de serie Pretty litlle liars heel leuk.  En Jennifer Lawrence heeft zulke mooie dingen aan altijd!

Wat is jouw laatste aankoop?
Haha, sokken van de H&M. En dat zijn echt de meest fantastische sokken ooit! Leuk printje, heel lang en lekker warm. Maar mijn laatste aankoop met echt kleren was een bordeaux rode trui en mijn zwarte skaterskirt.

Wat is het meest fantastische wat je nu in je kast hebt liggen?
Ik denk mijn skaterskirt. Dat vind ik echt een heel leuk item. En mijn spijkerjasje, die ik ondertussen al een paar jaar heb blijft ook favoriet.

 
Ik hoop dat jullie deze tag en mijn antwoorden leuk vonden! 🙂
Je mag hem natuurlijk gerust overnemen! Eigenlijk zou ik het helemaal geweldig vinden als iemand deze tag over zou nemen! 😉

Liefs, Manon

2 comments

  1. wendy · februari 5, 2014

    Leuk deze tag! Vind het altijd leuk om meer te weten van de persoon achter de blog 🙂

    Ik organiseer een leuke surprise giveway, omdat mijn blog 2 jaar bestaat :). Zou leuk zijn als je meedoet!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    http://www.facebook.nl/fabulousstylews

  2. Pingback: 10 most read posts of 2014 | Blonde Notebook

Geef een reactie

