Random vragen TAG

Heb je huidieren?
Jaaa! Ik heb sinds ongeveer 3 weken een heel lief hondje, een koningspoedel. Hij is echt té schattig. Zijn naam is Boris!

DSCF0993

Noem 3 dingen op die op dit moment het dichts bij je liggen
Mijn telefoon, m’n laptop en het boek De hongerspelen 🙂

Hoe is het weer op dit moment?
Het wordt al een beetje donker, maar de lucht is heel mooi nu! En het is gelukkig droog!

Hoe laat stond je vanmorgen op?
Om 8 uur was ik al wakker, maar om half 9 ging ik er pas uit.

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteravond.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Frozen! Gisteren, met een paar vriendinnen. Ik hou van Disney films!

Wat staat er in je laatste whatsAppje?
´Oke, lekker! :)’ Naar een vriendin die vertelde wat ze ging eten, haha.

Wat is je ringtone?
Geen idee! Volgens mij op het moment gewoon zo´n simpel geluidje 😉

Ben je wel eens in een ander land geweest?
Jazeker. Zwitserland, Duitsland, het spaanse Barcelona, Engeland.

DSC02466

 Juli 2012, Barcelona.

Hou je van sushi?
Dat heb ik echt nog nooit op! Is dat erg? ;a.

 Waar doe je je boodschappen?
Albert Heijn & Dirk van de Broek.

Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Ja, werkt ideaal!

Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb 1 broer en 1 zus.

Heb je een gewone computer of laptop?
Een laptop.Hoewel ik bang ben dat die het binnenkort gaat begeven.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
16! 🙂

Draag je contactlenzen of een bril?
Allebei niet.

Verf je je haar?
Nee, ik ben blond van nature, haha!

Vertel iets over je planning van vandaag
Hm, niet zoveel. Beetje film kijken, lezen, wat kletsen maar verder niks meer.

Wat is de perfecte pizza?
Hawaii 🙂

Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?
Hamburgers! Ik hou daar wel van 🙂

Wat voor kleur ogen heb je?
Geen idee, dat lijkt elke keer weer anders. 😉 Maar ik denk heel donkerblauw.

DSCF0929

Zie, best donker he 😉 Oh, en nee m´n ogen zijn niet altijd zo groot, dit is de opengesperde stand 😉

Liefs, Manon

One comment

  1. Christa · februari 2, 2014

    Hahaha superleuk (: Vooral die laatste foto^^

Geef een reactie

