What’s in my bag

Bijna ieder meisje houdt er wel van; mooie tassen met een leuke inhoud. Het liefst veel make-up of een goed gevulde portemonnee om te gaan shoppen 😉 En al die mooie plaatjes, wauw! Dat is toch alleen maar om te dromen?

Mijn tas zit meestal ook goed vol. Natuurlijk ook met schoolboeken, maar die heb ik er maar tussen uit gehaald, leek me toch niet echt heel boeiend, haha!

DSCF1068

∞ Links bovenin zie je mijn tas van Accesorize. Ik heb hem nu zo’n 2 jaar en hij is nog steeds zo fijn! Ik heb hem voor ongeveer 40 euro gekocht denk ik.

∞ Daaronder zie je mijn agende van de Hema. Ik hou van hun agenda’s, ze zijn superleuk en helemaal niet duur. Deze was 4 euro.

∞ Daarnaast mijn portemonnee. Deze heb ik ooit eens een keer voor sinterklaas gekregen. Hij is van de six.

∞ Daaronder zie je een aantal lipglossjes. Babylips (I’m in love with those!), Max make-up, Essence glossy lipbalm cherry brownie en Coconut soft kiss by six. Je zou wel kunnen zeggen dat ik een verslaving voor lipproducten heb, haha.
∞ Onder de portomonee: KING pepermunt. Een rol daarvan heb ik altijd bij me.

∞ Onder de lipglossjes zie je een stabilo fineliner. Het is altijd fijn om een pen bij je te hebben, en waarom dan niet meteen eentje die fijn schrijft?

∞ Mijn rode beanie! Ik heb sinds dat het wat kouder werd standaard een beanie in m’n tas zitten. Ik begon met een zwarte van de H&M, nu heb ik deze van De Reuver. Deze fantastische beanie heb ik gekocht voor 20 euro bij Tribute in Arnhem.

∞ En helemaal onderaan zie je een notitieboekje. Ik hou van notitieboekjes! Ze zijn zo handig! Lijstjes, ideeën, quotes, everything! Deze is van de Hema.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat er in mijn tas zit!

Liefs, Manon

Geef een reactie

