Nice to meet you! // TAG: my life in 20 questions.

994100_453707631408265_475076113_n

Hee!

Ik ben Manon, en dit is mijn eerste blog. Het leek me leuk om jullie wat meer van mij te laten weten.

Zoals ik al zei, mijn naam is Manon. Ik ben 15 jaar en ik zit in 4 vwo. Ik ben helemaal fan van blogs, o.a. van www.jenniefromtheblog.com. Mede door haar wilde ik ook een blog. And here I am! 🙂

Ik wil mijn blog vooral als lifestyle blog gebruiken. Dingen die ik leuk vind, maar ook outfit posts, nieuwe aankoopjes etc.

Om jullie wat meer van mij te laten weten vul ik de tag ‘my life in 20 questions’ in. 🙂

Favorite color:
Hm, lastig. Ik geloof dat ik niet echt een favoriete kleur heb. Maar als ik toch moet kiezen ga ik voor mintgroen! Zo’n ongelofelijk leuk fris kleurtje, en ook de kleur van mijn eerste (en enige, haha) all stars! 

Favorite number
Geen idee! Maar als ik echt moet kiezen, kies ik voor 8. Omdat ik op 8 april jarig ben 🙂

Dream career
Wat precies weet ik niet. Maar in ieder geval iets waar ik blij van word, en iets met mensen. (Ik weet het, vaaag.)

Where do you see yourself living when you´re on your own?
In een leuk appartementje ergens buiten de stad in een leuke wijk.

Favorite way to travel
Auto! Niet dat ik een autorijbewijs heb ofzo, maar ik houd er wel van om gereden te worden 😉

What do you do in your free time?
Film/series kijken. En dat doe ik dan ook echt heel veel. Te veel eigenlijk, haha.

Favorite clothing stores
H&M en Vero Moda, zonder twijfel.

Who would you like to see in concert?
Haha, ik ben nog nooit naar een concert geweest (buiten klassieke concerten)! Maar iemand zoals Taylor swift lijkt me erg cool!

I can´t sleep without?
Een dekbed. Nu is dat opzich vrij logisch, maar in de zomer dus ook niet. Ik moet perse iets over me heen hebben.

If you were given 1 million dollars, all for yourself, what would you do with it?
Als eerste heeeeeel veel shoppen 😉 Daarna nieuwe laptop, camera en telefoon kopen. En heel verstandig het opsparen voor later 😉

Favorite make-up brand?
Etos eigen merk, haha. Daar heb ik heel veel van. Maar Maybeline baby lips zijn toch ook wel erg fijn, dus ook wel Maybeline.

Favorite treat to eat?
Croky paprika chips denk ik. Maar dat verschilt per week.

What is your favorite season?
Zomer! Heerlijk, de zomervakantie, het warme weer, zwemmen in de zee. Lovely!

Do you sleep with your doors open or closed?
Open. Ik hou er echt niet van als mijn deur dicht is!

Why did you start blogging?
Zoals ik al zei, door de vele leuke blogs van anderen! Dat was mijn inspiratie!

Do you have any magazine subscriptions?
Ik heb een abonnement op de Donald Duck, hahaha. En op de Belle!

What were you doing at 12AM last night?
Toen was ik lekker aan het slapen.

Favorite parfume
Dots van Marc Jacobs. 

Ik hoop dat jullie mijn eerste blog leuk vonden! 🙂

Liefs, Manon

Geef een reactie

